על המעבדה:

מעבדה המתמחה בתיקון כל תקלות iPhone 4 (זכוכית שבורה,בעיית סוללה,מסך סדוק,ועוד ) ובכלל כל תיקון לאייפון

יום שבת, 13 בנובמבר 2010

תיקון מסך iPHONE - סקירת הדגמים

החלפת מסך לאייפון שונה מדגם לדגם:
דור 2:
 
iPHONE 2G
החלפת מסך לאייפון דור 2 מתבצעת ע"י החלפה של הטאץ' והמסך ביחד וזאת בשל העובדה שהמסך והטאץ' בדור 2 עשויים כמקשה אחת ולא ניתן להפרידם. עובדה זו מייקרת את עלות התיקון של מסך שכן על כל שריטה על המסך מגע או כתם דיו על ה LCD צריך להחליף קומפלט גם טאץ' וגם מסך.





דור 3G/3GS:
iPHONE 3G
בדור 3 הסיפור שונה לחלוטין. המסך והטאץ' מגיעים בשתי חתיכות נפרדות וככה תיקון מסך אייפון דור 3G במכשירים פגועים הופך להיות יותר נקודתי. לקוח שנפל לו האייפון ורק הזכוכית החיצונית פגועה מחליף את הטאץ' ולקוח שהאייפון שלו קיבל מכה ורואה מסך לבן מחליף רק את נ LCD.

דור 4
iPHONE 4
אייפון 4 הוא אייפון מצוין עם שלל פונקציות וביצועים מטורפים: מצלמה HD משוכללת מקדים ומאחור יכולות משופרות ב Wi-Fi שמאפשרות להגיע לקצבים מדהימים של עד 7.2Mbps. תיקון מסך אייפון 4 כבר לא מה שהיה קודם, על מנת להחליף מסך אייפון 4 יש לפרק את כל המכשיר ולא מומלץ לנסות לבד, פירוק אייפון 4 תחילתו בגב אחורי עובר ללוח אם, סוללה, פלט עליון ופלט טעינה, כפתורים ומסך. משמעות הדבר  שהחלפת מסך באייפון 4 מצריכה פירוק מלא של האייפון ואילו תיקון מסך באייפון מהדגמים הישנים הרבה יותר פשוט.
מעבדת ג'וני-פון  מבצעת תיקון למסך האייפון  לכל הסוגים ולכל הדגמים ובדגש תיקונים לאייפון 4 בצורה המקצועית ביותר בארץ, על המקום ולא מעקבים את הלקוח.

לפרטים טל: 03-6291303
ובאתר: http://www.johnnyphone.com/