על המעבדה:

מעבדה המתמחה בתיקון כל תקלות iPhone 4 (זכוכית שבורה,בעיית סוללה,מסך סדוק,ועוד ) ובכלל כל תיקון לאייפון

יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

בעיית טעינה באייפון 4, לא שומעים את השיחה בצד השני. האם יש קשר?

טעינת אייפון 4
 
פלט טעינה  -  iPHONE 4
באייפון 4 פעולת הטעינה של המכשיר מתבצעת ע"י חלק הנקרא פלט טעינה (פלט הוא הטיה לזכר של פלטה) הכולל בתוכו חיבור לכבל טעינה, חיבור ללוח האם של המכשיר - המאפשר העברת נתונים מהמחשב, חיבור לכפתור הבית של האייפון והמיקרופון של האייפון, והא מתחבר לאייפון באמצעות ברגים. 
פירוש הדבר שברגע שאחד מהמרכיבים שהוזכרו למעלה לא פועל כשורה יתכן ויש לבצע החלפת פלט טעינה אייפון 4.

פלט הטעינה באייפון 3G/3GS שונה במקצת מהטעינה באייפון 4. ראשית פלט הטעינה באייפון 3G/3GS מתחבר לרמקול ספיקר של האייפון בהלחמה וכן המיקרופון מחובר אליו בהלחמה מלבד זאת כפתור הבית מחובר לפלט הטעינה בחיבור לא הכי מוצלח ובנוסף האנטנה של הסלולר מחוברת. מה שאומר שבמקרה של תיקון טעינה של אייפון 3G/3GS יש לנתק את ההלחמה של הפלט טעינה מהספיקר ומהמיקרופון להחליף את החלק ולהלחים מחדש מה שמסבך את העבודה ומוסיף זמן תיקון יחד עם זאת . מה שניתן לעשות כדי לקצר את ההליך,הוא להחליף גם את פלט הטעינה וגם את ספיקר והמיקרופון כמעט באותו מחיר.
  


רמקול ספיקר    iPHONE 3G

פלט טעינה    iPHONE 3G

 

סיפור מהמעבדה:
בשבוע שעבר הגיעו תוך יומיים שני מכשירי אייפון 4 עם אותה תקלה (יתכן באג בייצור), כאשר מתקשרים הצד השני לא שומע טוב את הדיבור שלנו. את הבעיה זיהה הטכנאי של מעבדת ג'וני-פון כבר בטלפון ונתן כבר באותה שיחה הצעת מחיר. האייפון 4 הגיע למעבדה לאייפונים בת"א התבצע תיקון מיקרופון אייפון 4 ע"י החלפת פלט טעינה אייפון 4 תוך חצי שעה עם אחריות שלושה חודשים במחיר מבצע 399 ש"ח.

לפרטים נוספים:
טלפון: 03-6291303
או באתר: WWW.JOHNNYPHONE.COM