על המעבדה:

מעבדה המתמחה בתיקון כל תקלות iPhone 4 (זכוכית שבורה,בעיית סוללה,מסך סדוק,ועוד ) ובכלל כל תיקון לאייפון

יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

חידושים ב-iPHONE 4 לעומת שאר הדגמים

אייפון 4 הוא אייפון מיוחד במינו. בשונה משאר הדגמים הוא בעל מעבד מהיר במיוחד וכל תקשורת האינטרנט שלו מגיעה לקצבים מטורפים של עד 7.2Mbps מה שמביא את האייפון 4 לביצועים משופרים. בנוסף אייפון 4 מתהדר במראה סקסי והוא מגיע בשני צבעים שחור ולבן.

המרכב הפנימי של אייפון 4 בנוי בצורה שונה משאר הדגמים, בעוד פירוק של אייפונים מהדורות הקודמים 2G/3G/3GS מתחיל במסך עובר ללוח אם, פלט עליון ופלט טעינה, סוללה, כפתורים וגב אחורי.
 פירוק אייפון 4 מתחיל בגב אחורי עובר ללוח אם, סוללה, פלט עליון ופלט טעינה, כפתורים ומסך. משמעות הדבר היא  שהחלפת מסך באייפון 4 מצריכה פירוק מלא של האייפון ואילו תיקון מסך באייפון מהדגמים הישנים הרבה יותר פשוטה. שינוי נוסף ביחס לדגמים הקודמים 3G/3GS, בדגמים הישנים אם נשבר המסך מגע יש תיקון טאץ' 3G/3GS ואם יש כתם על מסך  ה LCD יש תיקון מסך 3G/3GS  ובאייפון 4 גם אם הזכוכית סדוקה וגם אם ה LCD פגוע צריך להחליף הכל בתיקון מסך אייפון 4 משום שאי אפשר להפריד בין מסך המגע ומסך ה LCD.
,heui nxl thhpui 4
מעבדת ג'וני-פון מתמחה בתיקון מסך אייפון 4 ומסך בדגמים הישנים יותר,
כך למשל החלפת מסך אייפון 3G/3GS  מתבצעת תוך 15 דקות בתוספת מגן מסך והחלפת מסך אייפון 4 היא תוך 30 דקות בתוספת הדבקת מגן למסך ולגב אחורי כולל שלושה חודשים אחריות.
לפרטים טל: 03-6291303