על המעבדה:

מעבדה המתמחה בתיקון כל תקלות iPhone 4 (זכוכית שבורה,בעיית סוללה,מסך סדוק,ועוד ) ובכלל כל תיקון לאייפון

יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

מרכיביו השונים של תיקון אייפון 4 - חלק I

תוצאות סקרים שערך המכון הטכנולוגי הישראלי מעלות שרוב הישראלים שמתקנים דברים כגון מכוניות מחשבים ומכשירי סלולר לא מודעים בכלל מה עובר על הציוד שלהם, כך למשל הגיע לקוח למעבדת ג'וני-פון לאחר שהלך לאחת מחברות תקשורת הסלולר הגדולות בטענה שסוללת האייפון שלו נגמרת מהר מידי, התשובה שקיבל שם היא שהאייפון שלו מלא בקורוזיה (כך פטורה היא מלתת אחריות לאייפון), למרות שהמכשיר היה חדש ולא נרטב מעולם. כאשר הגיע האייפון למעבדת ג'וני-פון ניתן היה להיווכח שהמכשיר לא ניבדק ולא נפתח מעולם, התקלה שהייתה היא סוללה ישנה שהיה צריך להחליף.
חשוב להדגיש, אדם בעל אייפון המגיע למעבדה על מנת לתקן, לשדרג או לפתוח אייפון כדאי שיבין באופן כללי איזה תהליך עתיד האייפון שלו לעבור ומה מרכיב את עלות הטיפול.

סוגי תיקונים אייפון 4
תיקון מסך באייפון 4 שונה במהותו מתיקון מסך באייפון 3G/3GS משתי סיבות עיקריות:
1. מסך אייפון 4 מורכב משני חלקים מודבקים שלא ניתן להפרידם האחד מסך LCD HD והשני מסך מגע בשונה מאייפון 3G/3GS שבהם היה ניתן להפריד את החלקים הללו ולכן עלות המסך באייפון 4 גבוהה יותר.
2. כדי לבצע החלפת מסך באייפון 4 יש  לפרק כמעט את כל האייפון (ניתן לצפות בסרט עד כמה מורכב פירוק זה) כולל קרוב ל-30 ברגים. מה שאין כן בהחלפת מסך באייפון 3G/3GS שבו החלק הראשון שמפורק הוא המסך. ולכן זמן תיקון מסך אייפון 4 גדול בהרבה מזמן תיקון מסך באייפון 3G/3GS, וכידוע זמן שווה כסף.


החלפת סוללה אייפון 4:
העובדה שהסוללה באייפון 3G/3GS מתרוקנת מהר מאוד קרי בממוצע עד יום, סומנה כבעייה מרכזית בעת תיכנון אייפון 4.
כתוצאה מכך קיבלנו סוללה משופרת באייפון 4 שמספיקה לבערך יום וחצי  אשר העלות שלה גבוהה בהרבה מזו של סוללת אייפון 3G/3GS.  יש להדגיש שחיי סוללה הם סופיים כלומר כל התהליך של פריקת וטעינת הסוללה מידי יום גורם לבלאי בסוללה ומעת לעת יש צורך להחליפה (בערך שנתיים). בנוסף ישנה תופעה חוזרת של חימום האייפון ע"י הסוללה בדרך כלל דבר זה נגרם משימוש במטענים לא מתאימים או פגומים.
iPhone 4 Battery
ביצוע החלפת סוללה באייפון 4 פשוט יחסית משום שאין צורך לפרק הרבה חלקים כדי להגיע לסוללה, לעומת זאת החלפת סוללה באייפון 3G/3GS קצת יותר מורכבת משום שיש לפרק באייפון זה את המסך וכן את הלוח אם (המוח).
כדאי לדעת: יש לשנות את ההגדרות על מנת לחסוך בסוללה ככל שניתן כגון הגדרות רשת, תקשורת אלחוטית, בהירות מסך וזמן שהייה בלי פעולה וכו'.




החלפת גב אחורי אייפון 4:
גב אחורי באייפון 4 הוא יקר לעין ארוך מגב אחורי באייפון 3G/3GS זאת מכיוון שהוא עשוי מזכוכית מיוחדת בשונה מאייפון 3G/3GS שבו הגב האחורי הוא מפלסטיק מיוחד. עובדה זו לא מונעת מהחלפת גב אחורי באייפון 4 להיות באותה עלות כמו החלפת גב אחורי באייפון 3G/3GS  וזאת מכיוון שהחלפת גב אחורי של אייפון 4 לוקחת בערך רבע מהזמן מפעולה מקבילה באייפון 3G/3GS.
iPhone 4 White Back Panel
 
iPhone 3G/3GS White Back Panel
לכל המפקפקים בחשיבות הגב האחורי במכשיר האייפון ניתן לקרוא את הכתבה הבאה: החלפת גב אחורי באייפון 4 - פינוק או צורך אמיתי? ולמי שחפץ בחידוש מראה תמיד ניתן להחליף את צבעו של האייפון ע"י שדרוג  מצבע שחור לצבע לבן.  פירוט תיקונים חלק II בהמשך...

תיקון אייפון 4 ואייפון 3G/3GS. כל החלקים מקוריים התקנה במקום, בתל אביב,  מצוות מקצועי ואמין בעל ניסיון. מבצעים את כל סוגי התיקונים כגון: החלפת מסך לאייפון 4 , החלפת LCD לאייפון 4, החלפת בטריה לאייפון 4, החלפת גב אחורי לאייפון 4 ועוד...שירות ניתן במקום במחירים ללא תחרות לפרטים כנסו למעבדה המתקדמת במדינה ג'וני-פון באתר:   WWW.JOHNNYPHONE.COM

קישוריות ישירות לתיקונים:
תיקון אייפון 4 , מעבדה לאייפון 4מעבדת אייפון 4 ,החלפת מסך לאייפון 4 , תיקון אייפון 4 תל אביב, החלפת LCD לאייפון 4, החלפת גב אחורי לאייפון 4.


לפרטים נוספים:
טלפון: 03-6291303
או באתר: WWW.JOHNNYPHONE.COM
כתובת: רחוב בר כוכבא 65 קומה 2 תל-אביב
תיקון אייפון, תיקון איפון,תיקון IPHONE ,  מעבדה אייפון,תיקון אייפון 4 . מעבדה לאייפון 4מעבדת אייפון 4 ,החלפת מסך לאייפון 4תיקון אייפון 4 תל אביב, החלפת LCD לאייפון 4, החלפת גב אחורי לאייפון 4, מעבדה לאייפון, מעבדת אייפון,מעבדת איפון, מסך אייפון, מסך אפון,החלפת מסך שבור לאייפון,התקנת מסך לאייפון,התקנת מסך אייפון, החלפת מסך אייפון, החלפת מסך לאייפון, תיקון אייפון 3G ,תיקון אייפון 3GS ,תיקון איפון 3G ,תיקון איפון 3GS ,מעבדה איפון,מעבדה לאיפון, מעבדה לאייפון 3GS ,מעבדת אייפון 3G , מעבדת איפון 3GS ,תיקון מסך לאייפון,תיקון טא'צ לאייפון,תיקון מסךטא'צ לאייפון,תיקון אייפון תל אביב, תיקון אייפון מסך,תיקון אייפוד,מעבדה לתיקון אייפוד,תיקוןתיקון רמקול לאייפון,תיקון כפתור כיבוי לאייפון,תיקון כפתור רטט לאייפון,תיקון טעינה לאייפון,בעית טעינה לאייפון,תיקון אוזניות לאייפון,תיקון שקע אוזניות לאייפון,תיקון כפתור רטט לאייפון 3G ,תיקון כפתור רטט לאייפון 3GS ,החלפת כפתור רטט לאייפון,תיקוןכפתור רטט לאייפון 3G/3GS, תיקון כפתור בית לאייפון,החלפת כפתור בית לאייפון,תיקון רמקול לאייפון, תיקון ספיקר לאייפון, תיקון רמקול לאייפון 3G/3GS ,החלפת סוללה לאייפון,החלפת בטריהלאייפון,תיקון בטריה לאייפון,תיקון סוללה לאייפון,תיקון אייפוד,מעבדה לאייפוד,מעבדת אייפוד,מסך לאייפוד,החלפת מסךלאייפוד,התקנת מסך לאייפוד,החלפת גב אחורי לאייפון,תיקון גב אחורי לאייפון,החלפת גב אחורי לאייפון 3G/3GS ,משחקים לאייפון,משחקים לאייפוד,התקנת משחקים לאייפון,התקנת משחקים לאייפוד,מסך LCD לאייפון,החלפת מסךLCD לאייפון,תיקון מסך LCD לאייפון,התקנת מסך LCD לאייפון,החלפת מסך LCD לאייפון 3G/3GS ,עיקור מצלמה