על המעבדה:

מעבדה המתמחה בתיקון כל תקלות iPhone 4 (זכוכית שבורה,בעיית סוללה,מסך סדוק,ועוד ) ובכלל כל תיקון לאייפון

יום שבת, 12 בפברואר 2011

פריצה לאייפון 4 - מה הכוונה?

Jailbreak - לכל המכשירים של Apple ישנה חסימה במקור אשר מחייבת להוריד משחקים ואפליקציות דרך ה AppStore . אומנם יש אפשרות להוריד אפליקציות חינמיות בחינם בצורה זו, אך ברוב הגדול של המקרים האפליקציות עולות כסף. בכדי שיהיה אפשר להוריד אפליקציות באופן חופשי צריך האייפון או האייפוד לעבור Jailbreak, משמע תהליך תוכנתי אשר עוקף את החסימה של Apple. את ה Jailbreak מפתחים האקרים מעת לעת בכל פעם שיוצאת גירסה חדשה של מערכת הפעלה של Apple .
במעבדת ג'וני-פון יש אנשי תוכנה מקצועיים שיפרצו את האייפון/אייפוד שלכם ויאפשרו לכם להוריד משחקים באופן חופשי. תיקון אייפון 4 : Jailbreak לאייפון 4

Unlock

אייפון SIMFREE- אייפון אשר מאפשר שימוש של הוצאת וכניסת שיחות טלפון בכל מקום בעולם ולכל כרטיס SIM תיקני ולא משנה היכן נקנה האייפון ואיזה גירסת מערכת הפעלה מותקנת עליו.
Unlock - פעולה שעושים למכשיר אייפון שאינו SIMFREE אשר נקנה בחו"ל או בכל חברת סלולר בארץ ורוצים  לפתוח לכל רשתות הסלולר. פעולת ה Unlock היא תוכנתית והיא מתבצעת לאחר שהאייפון עובר Jailbreak .  
מעבדת ג'וני-פון  היא מעבדה בתל אביב עם 4 שנות ניסיון בפתיחת אייפונים מכל הסוגים, לפרטים :תיקון אייפון 4 : Unlock לאייפון 4
לפרטים נוספים:
טלפון: 03-6291303
או באתר: WWW.JOHNNYPHONE.COM
כתובת: רחוב בר כוכבא 65 קומה 2 תל-אביב

מפה: מעבדת ג'וני-פון